Όπως μάθαμε λοιπόν, το Twitter διατηρεί αρχείο όλων των tweets των χρηστών του και στη συνέχεια τα πουλά στη βρετανική εταιρεία Datasift.
Στόχος είναι η επεξεργασία τους ώστε να είναι δυνατή η προβολή στοχευμένων διαφημίσεων εν αγνοία φυσικά των χρηστών.
Το αντικείμενο της Datasift είναι η ανάλυση και επεξεργασία όλων tweets και στη συνέχεια η πώληση των πληροφοριών αυτών σε άλλες εταιρείες προκειμένου να βελτιώσουν τον τρόπο με τον οποίο προβάλλουν τις διαφημίσεις τους.
Οι υπηρεσίες της Datasift, η παροχή των πληροφοριών αυτών δηλαδή, μπορεί να κοστίζει μέχρι και τις 10.000 στερλίνες το μήνα, ενώ εκατοντάδες είναι εταιρείες περιμένουν αυτή τη στιγμή προκειμένου να πάρουν τα δεδομένα αυτά.