Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012

"Πως είναι να είσαι υπερχρεωμένος"

...σχολιάστε
Αποτελέσματα Ερευνας  που διενεργήθηκε από την ΕΚΠΟΙΖΩ: "Πως είναι να είσαι υπερχρεωμένος": οι πρώτες 200 απαντήσεις...!



EΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Δεν με νοιάζει, προσπαθώ να μην το σκέφτομαι. 4%
Η ζωή μας καταστρέφεται, είμαστε κοντά στην κατάθλιψη. 53%
Με έχει επηρεάσει αρνητικά στην καθημερινή μου συμπεριφορά. 43%
 
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΑ Η ΥΠΕΡΧΡΕΩΣΗ
Νοιώθω περισσότερη οργή και αγανάκτηση από ποτέ. 60%
Πάω πιό συχνά στην εκκλησία, αισθάνομαι ότι βοηθάει. 9%
Τελευταία κυρίαρχο είναι ένα αίσθημα παραίτησης. 31%
 
ΠΩΣ ΕΠΗΡΕΑΣΤΗΚΕ Η ΥΓΕΙΑ ΣΑΣ?
Η αλήθεια είναι ότι ξοδεύω πιό πολλά και συχνότερα στο φαρμακείο τώρα. 9%
Η κατάσταση είχε μια θετική πλευρά : με βοήθησε να αντιμετωπίσω προβλήματα υγείας πιό αποτελεσματικά. 11%
Η υγεία μου δεν είναι όπως πρίν, όλο και κάτι εμφανίζεται συχνά-πυκνά. 80%
 
ΠΩΣ ΕΠΗΡΕΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΑΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ?
Αυτή η κατάσταση στέρησης μας έφερε πιό κοντά. 11%
Η σχέση μου με τον/την σύζυγο/σύντροφο δεν έχει επηρεαστεί ιδιαίτερα. 10%
Ναί, ο εκνευρισμός οδηγεί σε όλο και πιό συχνές εντάσεις. 79%
 
ΠΩΣ ΕΠΗΡΕΑΣΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Η ΥΠΕΡΧΡΕΩΣΗ ΣΑΣ? [Φροντίζω τα παιδιά να μην καταλάβουν τίποτα, δεν τους κόβω το χαρτζηλίκι.]
Δεν απαντώ 17%
Ναι, συμβαίνει 36%
Οχι, δεν συμβαίνει 46%
 
ΠΩΣ ΕΠΗΡΕΑΣΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Η ΥΠΕΡΧΡΕΩΣΗ ΣΑΣ? [Τα παιδιά πρέπει να ξέρουν τα πάντα, αν χρειαστεί να συμβάλλουν.]
Δεν απαντώ 15%
Δεν το έχω σκεφτεί 5%
Ναι, συμβαίνει 60%
Οχι, δεν συμβαίνει 20%
 
ΠΩΣ ΕΠΗΡΕΑΣΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Η ΥΠΕΡΧΡΕΩΣΗ ΣΑΣ? [Έτσι κι αλλοιώς νοιώθουν τι γίνεται και εμφάνισαν προβλήματα στο σχολείο]
Δεν απαντώ 20%
Δεν το έχω σκεφτεί 5%
Ναι, συμβαίνει 35%
Οχι, δεν συμβαίνει 40%
 
ΠΩΣ ΕΠΗΡΕΑΣΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Η ΥΠΕΡΧΡΕΩΣΗ ΣΑΣ? [Τα παιδιά έχουν καταλάβει και αύξησαν τις εκδηλώσεις αγάπης.]
Δεν απαντώ 18%
Δεν το έχω σκεφτεί 3%
Ναι, συμβαίνει 50%
Οχι, δεν συμβαίνει 29%
 
Σχόλιο δικό σας για την συμπεριφορά των παιδιών (η ορθογραφία παρατίθεται αυτούσια):
Αισθάνομαι ενοχές ότι έχω βάλει υποθήκη το μέλλον τους με τις τράπεζες. Όλο αυτό με κάνει να συμπεριφέρομαι νευρικά, να μην έχω όρεξη να κάνω τίποτα από αυτά που κάναμε κάποτε παρέα και να βυθίζομαι περισσότερο στην κατάθλιψη. Τα παιδιά συγκρίνουν το πριν με το τώρα και έχουν γίνει και αυτά πιο επιθετικά, σκεπτικά.
Αν και δεν συζητάμε μπροστά στο παιδί θέματα οικονομικής φύσης, το παιδί έχει αναπτύξει μια ιδιαίτερη ευαισθησία όσον αφορά τα χρήματα. Όταν της προτείνουμε να αγοράσουμε κάτι (π.χ παιχνίδι, βιβλίο, ρούχα) η πρώτη αντίδραση είναι πόσο κάνει, η επόμενη αν θεωρείται ακριβό η φτηνό. Ανεξάρτητα από τι θα της απαντήσουμε είναι επιφυλακτική στο να πει ότι το θέλει.
Αναγκάζομαι να στερώ πράγματα από τα ίδια μου τα παιδιά και να γνωρίζουν την κατάσταση όπως έχει. Τα ίδια κυριολεκτικά σκάνε με την μόνιμη απειλή για καταστροφή, νιώθουν αβεβαιότητα για το σπίτι τους, βλέπουν τους γονείς τους να τρελαίνονται, να μαλώνουν. Μια δραματική κατάσταση!
ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ!!!!
ΕΙΝΑΙ 14 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΙΠΕ ΤΑ ΕΞΗΣ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΕΧΩ ΟΝΕΙΡΑ , ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΓΝΩΣΗ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΣΑΤΑΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ, ΝΑ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΜΑΣ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΜΕ ΑΙΜΑ.
ΖΩ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ , ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΟΣ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΔΙΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΑΦΑΙΡΕΣΗ.
Είναι 20 (φοιτήτρια εκτός πόλης) και 15 χρόνων (μαθητής) συζητάμε αρκετά. είναι ενημερωμένα όχι φοβισμένα. αλλαξε η ζωή όλων μας.
ειναι ενηλικα και εχουν επωμιστει ολα τα οικονομικα βαρη λογω δικης μου ανεργειας
ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΞΕΧΝΑΕΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΚΟ. ΑΛΛΑ ΜΟΛΙΣ ΤΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΘΥΜΙΖΩ, ΜΕ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΓΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΣΥΖΗΤΑΜΕ. ΕΙΝΑΙ ΜΟΛΙΣ ΟΧΤΩ ΧΡΟΝΩΝ!!
ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ --ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΡΓΑ- ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΝΕΙΡΑ -ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΕΝΑ ΔΕΙΓΜΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ !!!!!- ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ!!!
ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΙΔΙΑ!!
Η ΣΤΕΡΗΣΗ ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΩ ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΑ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ! ΠΡΩΤΑ ΚΟΙΤΑΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΜΟΥ. ΕΠΕΙΤΑ ΚΟΙΤΑΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ. ΟΜΩΣ
Δ Ε Ν Π Λ Η Ρ Ω Ν Ω Α Δ Ι Κ Ι Ε Σ (ΧΑΡΑΤΣΙΑ, ΤΕΛΟΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΔΕΜΕΝΟΙ).
Λόγω της γενικότερης έντασης στο σπίτι το παιδί παρουσιάζει αδιαφορία για τις υποχρεώσεις του. Έχει συχνές εκρήξεις και τάσεις φυγής. Είναι βέβαια στην εφηβεία, αλλά γνωρίζοντας την ψυχοσύνθεσή του μπορώ να πω ότι η οικονομική κατάσταση του στέρησε την παιδική αθωώτητα πολύ νωρίτερα. Η νέα γενιά σίγουρα είναι αυτή που θα πληρώσει για τις "αμαρτίες" όλων των προηγούμενων.
Μονίμως σκέφτονται να ζητήσουν και υπάρχει η κατανόηση ακόμα και στο φαγητό, το μοιράζονται.ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, δεν υπάρχει και αλλη λυση.
Νοιωθουν ανασφαλεια και αβεβαιότητα για το μελλον τους και κλεινονται στον εαυτο τους .Μελλον χωρις ελπιδα.
Ο άντρας μου είναι μακροχρόνια άνεργος κι αυτό είναι κάτι που δεν μπορούμε να κρύψουμε από τα παιδιά και λόγω της συνεχούς παραμονής του στο σπίτι και λόγω των οικονομικών δυσκολιών που αντιμετωπίζουμε. Έτσι, όταν ο 12 χρόνος γιος μου έγραψε τον Οκτώβριο, στο σπίτι, μια έκθεση για το φθινόπωρο, ανέφερε την οικονομική κρίση και πώς έχει επηρρεαστεί η καθημερινότητά του, ειδικά με την έναρξη της σχολικής χρονιάς όπου υπήρχαν περισσότερες οικονομικές απαιτήσεις για δίδακτρα, γραφική ύλη κ.λ.π.
ΟΡΓΗ ,ΘΥΜΟ,ΝΕΥΡΙΚΟΤΗΤΑ,ΑΓΧΟΣ....
Ρωτανε συνεχεια αν βγηκαμε απο την κριση για να αγορασουν τα πραγματα που θελουν!
ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΒΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΠΡΟΘΥΡΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥΣ ΕΜΠΡΟΣ ΣΤΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ
Τα παιδιά μας είναι πολύ μικρά (8 μηνών και 3 ετών), οπότε η συμπεριφορά τους δεν έχει αλλάξει. Βέβαια στο μεγάλο μιλάμε για την κατάσταση. Έχει καταλάβει ότι ο μπαμπάς και η μαμά δεν έχουν δουλειά, γι' αυτό είναι συνέχεια στο σπίτι. Του λέμε ότι δεν μπορούμε να αγοράζουμε συχνά παιχνίδια, ότι πρέπει να κάνουμε οικονομία...
Τους επηρεάζει πολύ η σκέψη ότι μπορεί να κάνουν κατάσχεση στο σπίτι τους οι τράπεζες.
 
ΥΠΕΡΧΡΕΩΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΕΡΙΓΥΡΟΣ
Για την κατάσταση δεν γνωρίζει κανείς πέραν της οικογένειας. 33%
Οι στενοί φίλοι μου ξέρουν τα πάντα ώστε αν χρειαστεί να βοηθήσουν. 41%
Συζητάμε με τους γείτονες και τους γνωστούς το θέμα. 26%
 
ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ : ΕΧΕΤΕ ΔΑΝΕΙΣΕΙ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ?
Ναι, δεν τα πήρα και με αποφεύγουν. 9%
Ναι, και δεν τα πήρα , αδυνατούν. 16%
Ναι, και μου τα επέστρεψαν. 13%
Οχι, δεν έχω. 62%
 
ΠΟΛΛΟΙ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΟΥΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ : ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ?
Οχι, δεν έχω ακούσει. 31%
Ναι, στον περίγυρό μου. 53%
Ναι, το έχω σκεφτεί για μένα. 17%
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ (η ορθογραφία παρατίθεται αυτούσια):
Δεν χρειάζεται να ακούσω κάτι από κανέναν. Εγώ η ίδια πολλές φορές το σκέφτομαι ειδικά το τελευταίο καιρό. Ισως να είναι ακραίο αλλά όταν βρίσκεσαι σε τόσο δύσκολη θέση και δε μπορείς να κάνεις τίποτα στη ζωή σου και δε γνωρίζει κανένας από την οικογένεια σου τι σου συμβαίνει, υποθέτεις ότι ίσως αν λέιψεις θα είναι καλύτερα για όλους. Αλλά μέχρι τώρα είναι μόνο μια φευγαλέα σκέψη σε στιγμές απόγνωσης.
Εχουμε ακούσει,αλλα δεν νομιζουμε οτι ειναι σοβαρα.καποια στιγμη ολοι το λεμε.ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ.ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
Η κόρη μου- όλο και πιο συχνά βρίσκει παρηγοριά στο αλκοόλ και κάπνισμα.
Ηδη, στον κοινωνικο μου περιγυρο, εχω βιωσει μια αυτοκτονια ενος φιλου επειδη ηταν υπερχρεωμενος...!
Μα είναι καθημερινό θέμα αναφοράς εντός της οικογένειας,των εργασιακών χώρων , στις παρέες...
Ναι ακουω αρκετα συχνα ειδικα απο νεους οτι ειναι σε καταθλιψη....
ΝΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
ΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΖΥΓΟ ΜΟΥ
Ναι εχω ακουσει απο καποιους φιλους αρκετα κοντινους που εχασαν τα παντα...
ΝΑΙ. ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ
Οι άνθρωποι φροντίζουν να συζητούν λεπτομερώς τα προβλήματά τους μόνο με τους πολύ κοντινούς. Πολλοί είναι αυτοί που έχουν σταματήσει να χαμογελούν, αλλά εγώ δεν έτυχε να γίνω αποδέκτης τόσο αρνητικών συναισθημάτων ώστε να πιστεύω ότι η απαισιοδοξία θα τους οδηγήσει στην αυτοχειρία.
Όλοι μας το ίδιο σκεφτόμαστε. Ζούμε καταστάσεις που δεν μπορούσαμε να φανταστούμε ότι θα συμβούν. Και μέσα στον καθημερινό εφιάλτη έχουμε και τις εισπρακτικές εταιρείες.
ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΜΟΥ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΠΟΛΛΗ ΣΥΧΝΑ !!!!!! ΜΕ ΚΡΑΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ
Φυσικά, κι εγώ ο ίδιος νιώθω πως αν έφευγα θα γλίτωνα από όλα αυτά. Είναι μια δειλή σκέψη, δείχνει ότι παραιτείται κάποιος, ότι δεν θέλει να συνεχίσει και να υπεκφύγει. Όμως, θα είμαι εδώ όσο αντέξω για την οικογένεια μου κυριως.
 
ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΙ : ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΧΡΕΩΣΗ
Δεν ξέρουν τίποτα οι γονείς, ας μην στεναχωριούνται στην ηλικία τους. 20%
Έχω ακούσει σκέψεις ηλικιωμένων πως « τελείωσε πιά η ζωή για εμάς ». 34%
Οι συνταξιούχοι της οικογένειας είναι ενήμεροι. 46%
 
ΟΡΑΜΑ : ΕΧΕΤΕ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ?
Ναι, θα είναι όλα καλά. 10%
Ναι, θα είναι πολύ δύσκολα. 32%
Όχι, αδυνατώ. 58%
 
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ
Ο καθένας μόνος του πρέπει να βρεί τρόπους να βολέψει τα του οίκου του. 11%
Συμμετέχω σε διαμαρτυρίες και πορείες – εκδηλώσεις ήδη. 30%
Χρειάζομαι σίγουρα βοήθεια, θα πάω σε κάποιο φορέα. 59%
 
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ (η ορθογραφία παρατίθεται αυτούσια):
Αναζητώ τρόπους ανταλλακτικού εμπορίου, δυστυχώς στην πόλη μου δεν έγινε κάποια κίνηση
προσπαθώ να ενημερωθώ, το συζητάω με φίλους και γνωστούς, αν είχα βοήθεια θα το ξεκινούσα, δεν έχει τελειώσει για μένα αυτό το ζήτημα - τώρα αρχίζει
Ας μας πάρουν το ένα και μοναδικό μας σπίτι, δεν μπορούμε να πληρώσουμε τίποτα πλέον. Το δίλημμα είναι "τράπεζες ή φόροι", και σε λίγο δε θα υπάρχει ούτε αυτό.
Δεν έχει νόημα ούτε η ρύθμιση με το νόμο Κατσέλη πλέον, αφού τη μια εβδομάδα θα χαρούμε για το κούρεμα και την επόμενη μια νέα μείωση θα φέρει το εισόδημά μας χαμηλότερα από τη δόση του Ειρηνοδικείου.
Δεν πιστεύω πλέον ότι οι διαμαρτυρίες-πορείες-απεργίες βοηθούν σε κάτι, αφού τα μέτρα λαμβάνονται ό,τι και να κάνουμε. Άλλωστε έχω συμμετάσχει σε απεργίες με μόνο αποτέλεσμα τη μείωση του μισθού μου. Ούτε πιστεύω ότι κάποιος φορέας θα μας βοηθούσε, εφόσον εγώ τουλάχιστον εργάζομαι και μένω με την οικογένειά μου σε ιδιόκτητο σπίτι, ενώ άλλοι συνάνθρωποί μας υποφέρουν πραγματικά.
Είμαι μέλος της ΕΚΠΟΙΖΩ και έχω ξεκινήσεις τις διαδικασίες για τον Ν>3869
ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΟΙΖΩ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟ 3869/2010. ΜΟΛΙΣ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΒΓΑΛΕΙ ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ, ΘΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΡΙΣΤΙΚΑ. ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΠΙΣΩ ΜΟΥ ΕΚΚΡΕΜΜΟΤΗΤΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΜΕ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
ΕΧΩ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΙΖΩ ΒΟΗΘΗΣΑΝΕ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΡΚΕΤΑ .
Εχω ήδη απευθυνθεί στη ΕΚΠΟΙΖΩ. Είστε πολύ υποστηρικτικοί αλλά και πάλι φοβάμαι.
Η συμμετοχή μου σε κοινές δράσεις δεν θα έλεγα ότι είναι ιδιαίτερα δυναμική. Η αδράνεια με έχει καταλάβει σε όλους τους τομείς της ζωής μου. Από τη φροντίδα του σπιτιού μέχρι τις υποχρεώσεις της εργασίας. Βέβαια, η ιδιότητά μου ως δημοτικός σύμβουλος με "αναγκάζει" να παίρνω θέση και προσπαθώ να γίνομαι ένας καλός ακροατής στους ανθρώπους που έχουν διάθεση να μοιραστούν μαζί μου τα προβλήματά τους.
Οποιος εχει δυνατοτητα πρεπει να βοηθαει
ΟΠΟΥ ΚΡΙΝΩ ΒΟΗΘΑΩ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΜΟΥ! ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΑΔΥΝΑΤΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΟ ΣΤΕΓΑΣΤΙΚΟ ΜΟΥ ΔΑΝΕΙΟ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΩ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΜΟΥ. Η ΑΛΦΑ ΜΠΑΝΚ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΓΗΤΗ ΣΕ ΕΝΑ ΔΑΝΕΙΟ ΕΝΗΜΕΡΟ ΩΣ ΤΩΡΑ.ΟΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΕΚΕΡΔΟΣ ΤΗΣ.ΟΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΩΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΕΧΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΔΑΝΕΙΑΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ Η΄ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ ΔΟΣΗ ΑΠΟ ΟΤΙ ΔΙΝΩ ΗΔΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ.
Πιστεύω στην κοινή προσπάθεια αλλά πιστεύω ότι ακόμα οι περισσότεροι δεν έχουν καταλάβει τι ακριβώς γίνεται.όταν μεταφερθεί η κατάσταση αυτή στους περισσότερους τότε ίσως αναλάβουμε πρωτοβουλίες μαζικές με στόχο πάντα τον ανθρωπισμό.
ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΜΕ ΟΤΙ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΩ ΑΤΟΜΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ
Συμβουλεύω όπου μου δίνεται ευκαιρία εναντίον χρήσης πιστωτικών καρτών και γενικά οποιασδήποτε σχέσης με πιστωτικά ιδρύματα καθώς και για τις ύπουλες μεθόδους των τραπεζών χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα προς αποφυγή τον εαυτό μου.
Χρειαζομαι βοηθεια αλλα δεν εχω αρκετα χρηματα για δικηγόρους εχω χασει την περιουσια μου απο τραπεζα και τωρα αδυνατω να πληρωσω το δανειο του γιου μου και πρεπει οπως δηποτε να ενταχθω στο νομο για τα υπερχρεωμενα αλλα ψυχολογικα ειμαι ρακος δεν ξερω απο που να αρχισω.
Πιστεύω στην κοινή προσπάθεια αλλά πιστεύω ότι ακόμα οι περισσότεροι δεν έχουν καταλάβει τι ακριβώς γίνεται. Οταν μεταφερθεί η κατάσταση αυτή στους περισσότερους τότε ίσως αναλάβουμε πρωτοβουλίες μαζικές με στόχο πάντα τον ανθρωπισμό.
 
ΑΝ ΕΛΘΟΥΝ ΝΑ ΚΟΨΟΥΝ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ :
Θα βγώ με τους γείτονες να τους εμποδίσω. 66%
Θα το σκεφτώ αν θα κάνω κάτι, δεν ξέρω. 33%
Οχι, δεν θα αντιδράσω, είναι νόμιμο. 1%
 
ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ
Κανείς δεν μπορεί να τα βάλει με τις τράπεζες. 25%
Οι τράπεζες δεν θα δώσουν λύση στα αιτήματά μου παρά μόνο δικαστικά. 70%
Οι τράπεζες ενδιαφέρθηκαν με σωστές λύσεις για την υπερχρέωσή μου. 5%

ekpizo